Jedná se o práci na počítači a telefonování. Práce se kompletně odehrává v našem softwaru cati.datacollect.cz. Systém automaticky vytáčí telefonní čísla, vy tedy jen vyhodnocujete, jestli jste se na číslo dovolali, domlouváte schůzky s respondenty, v případě, že respondent souhlasí s dotazníkem, vyplníte s ním dotazník. Telefonování probíhá přes naši ústřednu, takže telefonní poplatky hradíme my.
Používám pro práci svůj vlastní mobilní telefon?
Nepoužíváte svůj telefon. K dispozici je softwarový telefon integrovaný v našem systému. Je dostupný na cati.datacollect.cz.
Kdy je výplatní termín? Kdy dostanu svoje vydělané peníze?
Peníze vyplácíme vždy okolo 20. dne následujícího měsíce. Peníze posíláme na Váš účet.
Kdo hradí náklady za telefony?
Jste připojeni na naší ústřednu, veškeré náklady za telefon jdou za námi.
Je možné pracovat i na HPP?
Práci na hlavní pracovní poměr nenabízíme. Je možná pouze DPP.
Stačí, když budu pracovat jen 2 hodiny denně?
Ano, nemáme žádné limity na počet odpracovaných hodin.
Kolik vyplácíte jako bonus za realizované rozhovory?
Je to různé, obecně se dá říci, že odměna je 1 Kč za jednu minutu rozhovoru. Tj. za dotazník, který trvá 10 minut, dostanete bonus 10 Kč.
Kde se berou čísla, na která volám?
Telefonní čísla vytáčí automaticky náš systém. Buď je náhodně generujeme nebo pochází z nějaké veřejně dostupné databáze. Stává se, že databázi dodá sám zadavatel projektu.